Γραφικό εξοπλισμό, κάνε λίστα για καλύτερη κατανόηση – Μέρος 2


LogoΣυνεχίζοντας την εξερεύνηση του PNL μας, στα προηγούμενα άρθρα έχουμε μειώσει την κατανάλωση ενέργειας, τις αποστολές και μεταφορές και αναλύσαμε σε βάθος το θέμα «χαρτί» (www). Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για την πράσινη μετάβαση και παράλληλα για τη μείωση των κοστών. Ο καλύτερος τρόπος για να πετύχει τέτοιο έργο είναι με γενική επισκόπηση και βέβαια χρησιμοποιώντας λίστα. Ναι οι λίστες είναι απλό και πρακτικό τρόπο για να μπορεί κανείς να πάρει αποφάσεις, πληροφορίες και γενική εικόνα. Παρακάτω ανακαλύψτε ένα πρακτικό και εύκολο τρόπο για να καταφέρετε να μειώσετε το κόστος και το οικολογικό αποτύπωμα του γραφικού εξοπλισμού. Μία πράσινη μετάβαση μπορεί να διαρκέσει κάποιο χρονικό διάστημα, για το λόγο ότι δεν αφορά μόνο να αλλάξει η εταιρεία τα αναλώσιμα αλλά επειδή πρέπει και να αλλάξεις συνήθειες. Και σε αυτή τη φάση θα αποδείξει ο επιχειρηματίας ότι έχει την ικανότητα να οδηγήσει την ομάδα του στην αλλαγή με τέτοιο τρόπο που θα γίνει σχεδόν φυσικά.

Αύριο, πως βλέπω την εταιρεία μου;

Μόλις έχετε αναλύσει την πραγματική κατάσταση, ξεκινά το πιο δύσκολο μέρος. Γνωρίζουμε πού βρισκόμαστε και μπορούμε εύκολα και ρεαλιστικά να σχεδιάσουμε την κατάσταση «ΑΥΡΙΟ» για να πετύχουμε τους στόχους μας. Για κάθε τύπο δαπανών πρέπει να αναρωτιόμαστε:

  • Είναι χρήσιμα όλα τα προϊόντα ή μπορώ να μειώσω τους είδους? Για παράδειγμα αν χρησιμοποιείτε διάφορα είδους στυλό μήπως γίνεται να πάρετε ένα είδος για όλους κλπ, εδώ καταπολεμάμε την υπερκατανάλωση, δηλαδή η τάση να αγοράζουμε περισσότερα από τι πραγματικά χρειαζόμαστε.White Boards in Office
  • Χρειάζονται όλους τους προμηθευτές? Κάποιες φορές ξεχνάμε ότι αν χρησιμοποιούμε πολλούς προμηθευτές αυτό μπορεί αν έχει ως αποτέλεσμα η διαπραγμάτευση να είναι όλο και πιο δύσκολη (ένα μεγάλο αριθμό προμηθευτών μειώνει τη δυνατότητα οικονομιών, γιατί αν αυξάνετε το τζίρο ως προς ένα προμηθευτή, αυτό θα κάνει τόσο πιο καλές τιμές). Έτσι λοιπόν αξίζει να επιλέξετε λίγους και καλούς προμηθευτές: φιλικοί ως προς το περιβάλλον, με καλή σχέση ποιότητας-τιμής.
  • Ποια προϊόντα έχουν τη χειρότερη επίπτωση στο περιβάλλον: σκέψου ανακυκλωμένο χαρτί, όχι πια πλαστικό, επέλεξε το προμηθευτή ο οποίος χρησιμοποιεί λιγότερες συσκευασίες.

Πριν ξεκινήσετε την έρευνα για εναλλακτικές λύσεις, πρέπει να καθορίσετε πού θέλετε να φτάσετε. Αυτό σημαίνει ότι καθορίζουμε με ακρίβεια το τελικό στόχο που θέλουμε να πετύχουμε: «Θέλω να μειωθεί κατά 2% το κόστος εκτύπωσης», «θέλω αγοράζω τουλάχιστον σε 2-3 κατηγορίες μόνο οικολογικά προϊόντα φέτος», «θέλω μια γενική μείωση του κόστους Γραφικό εξοπλισμό κατά 10% μέχρι τέλος χρονιάς». Αυτά είναι παραδείγματα στόχων και σημαντικό είναι να συμπεριλαμβάνουν τι θέλετε να επιτύχετε, σε τι διάσταση και πότε θέλετε να υλοποιηθούν, διαφορετικά το έργο μπορεί να είναι ατέλειωτος.

Την επόμενη βδομάδα, 3ο Βήμα «η πράσινη μετάβαση»

Όποια και αν είναι το μέγεθος της επιχείρησής σας, αν χρειαστεί ποτέ να αξιολογήσετε μια γραμμή κόστος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου cam.delcour@gmail. Με τις γνώσεις σας για την αγορά και μια λεπτομερής ανάλυση με σχετικά εργαλεία, μπορούμε εύκολα και φτηνά να βρούμε έναν τρόπο να βελτιώσετε την παραγωγικότητα, την αποτελεσματικότητα και το κέρδος σας κάνοντας μόνο μικρές αλλαγές, οι οποίες μπορεί να μην είχατε ποτέ σκεφτεί. Μπορώ να σας παρέχω εργαλεία προσαρμοσμένα στον τύπο τις επιχείρησής σας, ή οποιαδήποτε άλλη βοήθεια μπορείτε να χρειαστείτε ώστε να γίνει η πράσινη μεταβατικότητά σας μία πραγματικότητα.

Δείτε το πρώτο μέρο εδώ

One response to “Γραφικό εξοπλισμό, κάνε λίστα για καλύτερη κατανόηση – Μέρος 2

  1. Παράθεμα: Γραφικό εξοπλισμό, κάνε λίστα για καλύτερη κατανόηση – Μέρος 3 | MissBlue Blog.gr·

Μια σκέψη;

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s