Γραφικό εξοπλισμό, κάνε λίστα για καλύτερη κατανόηση – Μέρος 3


LogoΣυνεχίζοντας την εξερεύνηση του PNL μας, στα προηγούμενα άρθρα έχουμε μειώσει την κατανάλωση ενέργειας, τις αποστολές και μεταφορές και αναλύσαμε σε βάθος το θέμα «χαρτί» (www). Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για την πράσινη μετάβαση και παράλληλα για τη μείωση των κοστών. Ο καλύτερος τρόπος για να πετύχει τέτοιο έργο είναι με γενική επισκόπηση και βέβαια χρησιμοποιώντας λίστα. Ναι οι λίστες είναι απλό και πρακτικό τρόπο για να μπορεί κανείς να πάρει αποφάσεις, πληροφορίες και γενική εικόνα. Παρακάτω ανακαλύψτε ένα πρακτικό και εύκολο τρόπο για να καταφέρετε να μειώσετε το κόστος και το οικολογικό αποτύπωμα του γραφικού εξοπλισμού. Μία πράσινη μετάβαση μπορεί να διαρκέσει κάποιο χρονικό διάστημα, για το λόγο ότι δεν αφορά μόνο να αλλάξει η εταιρεία τα αναλώσιμα αλλά επειδή πρέπει και να αλλάξεις συνήθειες. Και σε αυτή τη φάση θα αποδείξει ο επιχειρηματίας ότι έχει την ικανότητα να οδηγήσει την ομάδα του στην αλλαγή με τέτοιο τρόπο που θα γίνει σχεδόν φυσικά.

Η πράσινη μετάβαση, μία πραγματικότητα

Το τελευταίο μέρος είναι το πιο χρονοβόρο. Αυτό είναι όπου ενεργείτε, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση, και να πάρετε όλες τις πληροφορίες για να αποφασίσετε πώς θα κάνετε την αλλαγή για την επίτευξη των καθορισμένων στόχων. Πράγματι, αυτό το βήμα είναι η μετατροπή των αποφάσεων σας σε δράσεις. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βρείτε εναλλακτικές λύσεις σας:

  • Κάντε έρευνα αγοράς (βρείτε καινούργια προϊόντα, ευκαιρίες όπως μία συμφωνία με οικολογικούς καθαριστικά προϊόντα για ευνοϊκότερες τιμές …).
  • Ζητείστε λίστα τιμών και μην φοβόσαστε να ζητήστε εκπτώσεις στους προμηθευτές σας. Ειδικά αν θέλετε να χρησιμοποιήστε λιγότερους προμηθευτές, η αύξηση τζίρου που θα τους φέρετε μπορεί να είναι καλή αφορμή για εκπτώσεις.
  • Ψάξτε καλά στο ιντερνέτ, για ιδέες για την αλλαγή ώστε να βελτιστοποιείτε τις δράσεις σας.
  • Μην διστάζετε να συζητήσετε με άλλες επιχειρήσεις που έχουν κάνει τη μετατροπή, και στο εξωτερικό. Έτσι μπορούν να σας δώσουν συμβουλές. Η επικοινωνία είναι σημαντική για να βρείτε τις κατάλληλες εναλλακτικές, ειδικά στη Ελλάδα όπου πολλές πληροφορίες δεν τις βρίσκετε στο ιντερνέτ.Woman sitting at desk in orchard.

Αφού έχετε κάνει τις τελικές επιλογές σας, συγκεντρώστε όλα τα δεδομένα και κάνει μια μικρή ανάλυση προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι οι ενέργειες αυτές πράγματι θα έχουν την επίπτωση στο αποτύπωμα σας αλλά και στο ταμείο της εταιρείας (με το σωστό τρόπο φυσικά).

Συνοπτικά υπάρχουν 3 βήματα: ορισμός της κατάστασης «ΣΗΜΕΡΑ» όπου πρέπει να καταλάβετε πώς η επιχείρησή σας καταναλώνει και γιατί, ο ορισμός της κατάστασης «ΑΥΡΙΟ» όπου ορίζετε που θέλετε να είστε, μετά από ένα συγκεκριμένο διάστημα και το τρίτο βήμα όπου γίνεται η εφαρμογή και παρακολούθηση των διορθωτικών ενεργειών μέχρι την εξασφαλίσει υλοποίησης των στόχων σας. Δεν πρόκειται για μια δύσκολη άσκηση αλλά θα πρέπει να έχετε μια γενική πλήρη εικόνα της εταιρείας σας. Οπότε μην περιμένετε πια και Σκεφτείτε πράσινα!

Όποια και αν είναι το μέγεθος της επιχείρησής σας, αν χρειαστεί ποτέ να αξιολογήσετε μια γραμμή κόστος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου cam.delcour@gmail. Με τις γνώσεις σας για την αγορά και μια λεπτομερής ανάλυση με σχετικά εργαλεία, μπορούμε εύκολα και φτηνά να βρούμε έναν τρόπο να βελτιώσετε την παραγωγικότητα, την αποτελεσματικότητα και το κέρδος σας κάνοντας μόνο μικρές αλλαγές, οι οποίες μπορεί να μην είχατε ποτέ σκεφτεί. Μπορώ να σας παρέχω εργαλεία προσαρμοσμένα στον τύπο τις επιχείρησής σας, ή οποιαδήποτε άλλη βοήθεια μπορείτε να χρειαστείτε ώστε να γίνει η πράσινη μεταβατικότητά σας μία πραγματικότητα.

Δείτε το δεύτερο μέρος εδώ και το πρώτο μέρος εδώ.

Μια σκέψη;

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s