Βελτιώστε το αποτύπωμά σας μέσω του προσωπικού σας – Μέρος 3


Eco-Employees Photo Credit: Camille DelcourΟ κόσμος βυθίζει σε μία δύσκολη κοινωνικό-οικονομική κρίση. Στην αγορά οι εταιρείες βρίσκουν υιοθετούν συνήθως την απόλυση, τη μείωση των μισθών ώστε να προσπαθήσει να αυξήσουν τα οφέλη και να επιβιώσουν στη κρίση. Αναρωτιέμαι αν είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για να διαχειριστεί η κρίση; Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται έναν εμπειρογνώμονα για να καταλάβει ότι στις συνθήκες μας δεν είναι η κατάλληλη λύση. Η μείωση του αριθμού των εργαζομένων ή των μισθώνχειροτερεύει την οικονομική σταθερότητα μιας χώρας, δεδομένου ότι λιγότερα χρήματα που θα εισαχθούν εκ νέου στην αγορά και περισσότεροιάνεργοι οι οποίοι κοστίζουν στη κυβέρνηση και δηλαδή στους Έλληνες. Αυτή είναι η γενική εικόνα αλλά αναρωτιέμαιδεν θα μπορούσαν οι επιχειρήσεις να σκεφτούν έναν διαφορετικό τρόπο για να ενεργήσουνπάνω στο κόστος μισθών και εργαζόμενων γενικά; Ναι υπάρχει, και στηρίζεται στην καινοτομία, βασίζεται σε αυξημένησυμμετοχήτου προσωπικού στη καθημερινότητα της επιχείρησης. Γιατί? Επειδή είναι ο μόνος τρόπος για μια εταιρεία ναεξασφαλίσει ότι θα αλλάξουν τη συμπεριφορά τους με έναν τρόπο το οποίο θα επιτρέπει την εταιρεία να κάνει περαιτέρω εξοικονόμηση χωρίς μείωση υπαλλήλων.

Πιστέψτε στις Ιδέες σας και το Έργο σας ή Αποτύχετε;

Όπως κάθε έργο θα πρέπει να έχετε ένα εργαλείο για να βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει τις σωστές μέθοδος και στρατηγική, και για να πραγματοποιηθεί αυτό, θα πρέπει να εφαρμοστούν εύκολα και χρήσιμα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν: να επικοινωνήσετε, να παρακολουθείτε και να έχετε ένα είδος συναγερμού αν χρειαστεί.

Δίνοντας διαταγές και οδηγίες, στέλνοντας ένα όμορφο φυλλάδιο / mail / ενημερωτικό δελτίο είναι ωραίο, αλλά τι γίνεται με το τι συμβαίνει μετά τις από ενέργειές σας; μετά την εντυπωσιακή επικοινωνία σας και όλα τα εργαστήρια, σεμινάρια που έχετε εφαρμόσει για τους υπαλλήλους σας; Τι είναι στην πραγματικότητα το αντίκτυπο που έχουν; Πώς θα παρουσιάζατεστον αφεντικό / ιδιοκτήτης σας ή στον εαυτό σας ότι αυτές οι πράξεις επέτρεψαν αυτό το αποτέλεσμα; Επειδή είναι πολύ ωραίο να μιλάμε για πράσινα έργα και πράσινη συμπεριφορά, αλλά το σημαντικό είναι πρακτικά τι γίνεται. Για να πετύχετε αυτό το βήμα πρέπει να διασφαλιστεί η σωστή παρακολούθηση, θα πρέπει να προσδιοριστεί από την αρχή τι θα είναι η στρατηγική ελέγχου του έργου.

Communicate Photo Credit: Microsoft OfficeΠοσοτικούς δείκτες: ως οικονομικός αναλυτής, συμβουλεύω φυσικά την εφαρμογή εύκολων και πολλαπλών χρήσεων ποσοτικών δεικτών που θα σας διευκολύνει την επικοινωνία με τους εργαζόμενους για να μπορέσουν να δουν τις επιπτώσεις των πράξεων τους, πως επηρέασε τη δικιά τους αλλαγή. Εφαρμόστε δείκτες στο επίπεδο του υπαλλήλου σε συνδυασμό με πιο γενικούς δείκτες, για να έχετε τα εργαλεία να στοχεύσετε έναν υπάλληλο, μια ομάδα, μια οντότητα. Ένας καλός ποσοτικός δείκτης πρέπει να περιλαμβάνει διάφορα χαρακτηριστικά: θα πρέπει να είναι φιλικό στον χρήστη (πρέπει να «μιλήσει» σε όλους, και όχι μόνο στους υπεύθυνους της παρακολούθησης), επιτρέπει benchmark με την αγορά ή με ειδικές μελέτες και σας επιτρέπει να αξιολογήσετε την απόδοση του έργου σας.

Ορισμένες εταιρείες υλοποίησαν ειδική πλατφόρμα για carpooling, προκειμένου να βοηθήσει τους εργαζόμενους να οργανώσουν τη μεταφορά τους, επιτρέποντάς τους να συναντηθούν και να μειώσει τον αριθμό των αυτοκινήτων στο δρόμο. Αυτό το παράδειγμα δεν είναι μόνο ένας πολύ καλός τρόπος για να εισαχθεί μια πιο περιβαλλοντική μετακίνηση των εργαζόμενων, αλλά είναι εξίσου καλός τρόπος για τη βελτίωση της ομαδικότητας εξασφαλίζοντας θετικό αντίκτυπο στο αποτύπωμα άνθρακα της εταιρείας. Καινοτομήστε,Motivate Photo Credit: Microsoft Office σκεφτείτε και δημιουργήστε το δικό σας σύστημα της πράσινης επιχείρησης. Επιπλέον, μπορεί κανείς να εφαρμόσει παράλληλα ένα σύστημα ανταμοιβής, το οποίο μπορεί να είναι χρηματικά ή όχι, προκειμένου όλοι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη σημασία, να συμμετέχουν και υπάρχει αποτέλεσμα.

Φυσικά δεν πρέπει να υπέρ-επιβαρύνουμε την ομάδα διαχείρισης της αλλαγής με συστήματα παρακολούθησης γιατί μπορεί αυτό να την κάνει αναποτελεσματική αντί να είναι επαναστατική ομάδα. Τέλος, το τελευταίο σημαντικό πράγμα που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι όλη η διοίκηση θα πρέπει να συμμετέχει 100% για κάθε δράση και να αποτελέσει παράδειγμα για τους εργαζόμενους. Αυτή η στάση θα δείξει πόσο σημαντικό και σοβαρό είναι το θέμα, θα είναι και η απόδειξη ότι δεν είναι μόνο για μάρκετινγκ αλλά είναι η νέα κουλτούρα που θέλετε έχετε. Πιστέψτε στις ιδέες σας και το έργο σας.

Όσο προσπάθεια μια εταιρεία κάνει για να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον, αν οι εργαζόμενοι δεν ακολουθούν, θα είναι δύσκολο να επιτευχθεί ο στόχος αυτός. Οι εταιρείες είναι πληροφοριακά συστήματα, διαδικασίες και μην ξεχνάμε είναι και Ανθρώπους. Μια περιβαλλοντική εταιρεία / κατάστημα πρέπει να διασφαλίσει ότι οι εργαζόμενοι κάνουν το καλύτερό τους να υιοθετήσουν οικολογική συμπεριφορά στην εργασία και ακόμη περισσότερο στο σπίτι. Είναι πάντα εκπληκτικό το πώς μπορεί ένα έργο να μετατραπεί σε επιτυχία, όταν γνωρίζουμε σε βάθος τι θα αντιμετωπίσουμε και πού θέλουμε να φτάσουμε.

Διαβάστε το 1ο Μέρος

Διαβάστε το 2ο Μέρος

Όποια και αν είναι το μέγεθος της επιχείρησής σας, αν χρειαστεί ποτέ να αξιολογήσετε μια γραμμή κόστος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου camilledelcour@missblue.org. Με τις γνώσεις σας για την αγορά και μια λεπτομερής ανάλυση με σχετικά εργαλεία, μπορούμε εύκολα και φτηνά να βρούμε έναν τρόπο να βελτιώσετε την παραγωγικότητα, την αποτελεσματικότητα και το κέρδος σας κάνοντας μόνο μικρές αλλαγές, οι οποίες μπορεί να μην είχατε ποτέ σκεφτεί. Μπορώ να σας παρέχω εργαλεία προσαρμοσμένα στον τύπο τις επιχείρησής σας, ή οποιαδήποτε άλλη βοήθεια μπορείτε να χρειαστείτε ώστε να γίνει η πράσινη μεταβατικότητά σας μία πραγματικότητα.

Μια σκέψη;

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s